ELS NOSTRES PROJECTES

ELS PROJECTES

I ELS SEUS BENEFICIS MULTIDIRECCIONALS

La base dels nostres projectes són els beneficis multidireccionals que obtenen les persones ateses, les persones voluntàries i els animals de companyia.

Per a poder seguir endavant, són necessaris els recursos econòmics però sense el GRAN VALOR HUMÀ i ANIMAL, que és la base de la Fundació, no podríem arribar a la nostra fi fundacional:

01.

PERSONES ATESES

Són les principals beneficiàries dels nostres projectes. Persones que, per diferents circumstàncies, es troben en una situació de solitud i aïllament.
I per totes elles, per transformar la seva vida, i per fer-los sentir que no estan soles, treballem cada dia.

02.

PERSONES VOLUNTÀRIES

Són aquelles persones que decideixen ajudar-nos en els nostres projectes per a fer possible canviar la vida de totes aquelles persones que tant ens necessiten.
Formem als voluntaris per a que tinguin els coneixements i eines necessàries per a proporcionar adequadament el suport.

03.

ANIMALS DE COMPANYIA

Els animals de companyia, éssers reals i amb vida pròpia, i el suport emocional que donen, tenen innumerables beneficis per a les persones i són una part fonamental dels nostres projectes per a aconseguir els nostres objectius.

L'EQUIP TÈCNIC

I COM S'ORGANITZEN ELS PROJECTES

Format per persones altament qualificades per treballar en l’àmbit social, assistencial i benèfic, necessari per dur a terme totes les activitats i per vetllar per a què els valors i els objectius de la Fundació siguin duts a terme.

Treballen conjuntament amb altres col·laboradors afins a la nostra base fundacional, siguin persona física o entitats, del sector públic o privat i també coordinen, donen suport, formen i reciclen a les persones voluntàries.

BELLA VELLA ÀNIMA

Adreçat a les persones grans que viuen soles i amb el seu animal de companyia..

BELLA VELLA ÀNIMA

Adreçat a les persones grans que viuen soles i amb el seu animal de companyia..

ÀNIMES BESSONES

Adreçat a les persones que pateixen de salut mental, addiccions i a víctimes de la violència de gènere.

ÀNIMES BESSONES

TALLERS INFANTS I ADOLESCENTS

Activitats basades en l’educació emocional, en l’ètica social i animal i per promoure el voluntariat entre els joves.

TALLERS INFANTS I ADOLESCENTS