VOLS SER VOLUNTARI

I AJUDARN'S EN ELS NOSTRES PROJECTES?

GRÀCIES A LES PERSONES VOLUNTÀRIES DETECTEM SITUACIONS NO VOLGUDES

BELLA VELLA ÀNIMA

Necessitem persones voluntàries que vulguin o desitgin participar en la realització dels nostres objectius i valors pel bé dels nostres avis.
Formem a les persones voluntàries per a que tinguin els suficients coneixements i així poder proporcionar el suport necessari per a evitar el sentiment de solitud de la persona gran.
Les tasques de la persona voluntària, sempre en benefici de la persona gran, seran les de sortir a passejar amb ella, ajudar en la compra, acompanyar-la al metge i tot allò que necessiti per a la seva felicitat i benestar.
En aquells casos en què la persona gran viu amb un animal de companyia i per diferents circumstàncies no pot atendre’l adequadament, la persona voluntària s’encarregarà també de l’animal, traient-lo a passejar i cobrint les seves necessitats bàsiques

ÀNIMES BESSONES

Necessitem persones voluntàries relacionades amb les branques de Treball Social, Educació Social, Infermeria, Psicologia i/o Psiquiatria per a que donin el suport que necessita la persona receptora del voluntariat inclusiu (Persona voluntària Hope).
Creiem que els estudiants de les disciplines anomenades anteriorment poden obtenir una gratificant experiència que els ajudarà a créixer personalment i professionalment.
Aquest voluntariat està dirigit per la Coordinadora de Suport, la Treballadora Social i l’Educadora Social de la Fundació, que vetllen per una optima atenció personalitzada a la persona beneficiaria del programa.
Les tasques de la persona voluntària seran les d’acompanyar a la persona voluntària Hope en l’actuació dins el projecte Bella Vella Ànima

CASES D'ACOLLIDA TEMPORAL

D'ANIMAL DE COMPANYIA

Necessitem persones voluntàries que desitgin acollir l’animal de companyia de la persona gran atesa dins el projecte Bella Vella Ànima o de les persones beneficiaries del projecte Ànimes Bessones mentre aquestes es troben fora del seu domicili per problemes sobrevinguts.
L’acollida serà mentre duri la recuperació i la persona torni al seu domicili.
En cas de que, malauradament, l’animal quedi orfe o que la persona no pugui, per causes majors, fer-se càrrec del seu animal, la Fundació li buscarà una llar definitiva.

EMERGÈNCIA

COVID 19

A causa de la crisi provocada per la pandèmia, tant en el projecte Bella Vella Ànima (BVA) com en Ànimes Bessones (AB), s’han incrementat més les necessitats socials i, com a conseqüència, les demandes dels nostres serveis.

Per això necessitem de persones voluntàries que ens ajudin a cobrir les necessitats d’aquelles persones que no poden sortir de casa com anar a fer-les la compra, anar al Banc d’Aliments, anar a la farmàcia i també poder fer un seguiment de les mateixes, cada dia, perquè no quedin aïllades.

RACÓ

DEL VOLUNTARI

Els voluntaris són un teixit social indispensable per a la feina de la nostra fundació. Sense la nostra xarxa de voluntaris mai aconseguiríem arribar a la quantitat de persones que necessiten de la nostra ajuda i servei, son un dels motors del nostre projecte. Diàriament fem crides de voluntariat per a poder assolir la majoria de casos i poder donar suport a totes les persones que ho necessiten i als seus animals de companyia.

Per aquest i d’altres motius, des de la Fundació responem a aquesta crida de solidaritat, oferint formacions continuades i gratuïtes específiques dirigides a professionalitzar la tasca de la nostra comunitat, per tal que cada persona tregui el màxim benefici personal i professional al servei que ofereixen a la fundació, creant entre tots un ecosistema de reciprocitat i benefici comú, en el que tothom guanya.

HOPE & HELP ÉS POSSIBLE
GRÀCIES A LA COL·LABORACIÓ DE PERSONES COM TU
Els voluntaris i voluntàries de la fundació feu possible que cada dia puguem estar al costat de persones en situacions de màxima vulnerabilitat, i a en moltes ocasions puguem mantenir el vincle de persones i animals. Gràcies, família!
Persones ateses
Atencions a domicili