Projecte
TELLERS PER A INFANTS I JOVES
Promovem la solidaritat, la igualtat i el respecte per persones i animals.

01.

AMICS FIDELS

Consisteix en la realització d’Intervencions Assistides amb Animals de Companyia (IAA), programades i dissenyades per millorar la conducta i les competències a nivell cognitiu, físic, social i/o emocional dels infants.

Dirigit a nens i nenes de 6 a 12 anys, parteix de la base de la màgia que es produeix en la relació infant-animal, una connexió especial i una comunicació que propicia el somriure i el joc.

Els animals es converteixen en els seus amics de confiança, creant un ambient tranquil on els nens acostumen a estar més receptius i predisposats a aprendre i a gaudir d’aquest vincle

02.

#JoConnecTu

La línia d´actuació de la Fundació Hope & Help està relacionada amb l’educació de valors, els hàbits i la comunicació emocional. Donem l’oportunitat de cedir un espai, on joves i adolescents poden realitzar activitats de grup, utilitzant el joc i el vincle persona-animal com a eina per a aconseguir uns objectius lúdics i alhora terapèutics.

#JoConnecTu, és un programa on es realitzen una sèrie d’activitats de grup on es treballen diversos temes en relació als valors, la interacció social, la comunicació, el creixement personal i el respecte cap a les persones i animals. Les activitats es porten a terme mitjançant el joc i la interacció de grup amb la presencia d’animals de companyia.

01.

AMICS FIDELS

02.

ACTIVA'T VOLUNTARI

Ens referim a activitats per a adolescents i joves on transmetrem la importància del voluntariat en una societat del benestar per tal de potenciar el creixement personal i educatiu i el respecte cap a les persones i els animals.

Volem adreçar-nos a les Associacions de Pares i Mares i equips docents d’escoles i instituts, perquè els adolescents i joves puguin gaudir d’aquestes activitats.