COMMUNITY

QUÈ ÉS ÀNIMES BESSONES COMMUNITY?

AB Community és un projecte de futur per a la construcció d’un centre terapèutic i multifuncional, per a recolzar als col·lectius beneficiaris del projecte Ànimes Bessones i on s’acolliran gossos i gats d’avançada edat.

Per una banda, aquest centre ha de servir per ajudar a les persones que necessitin un suport en la seva recuperació, reparació i integració dins la societat, ja que podran tenir una llar temporal i fer activitats assistides amb els animals allà acollits.

D’altra banda, el centre ha de servir com a lloc per a realitzar les formacions necessàries dels nostres voluntaris així com les activitats per a infants, adolescents i joves.

El centre servirà com a llar definitiva per animals d’avançada edat per a que tinguin una vellesa digne.

Està previst iniciar-ho a finals del 2021, presentant un avantprojecte on desenvoluparem i explicarem com serà aquest centre i on també s’exposaran els beneficis socials i personals que els usuaris en trauran.

COM HO FEM?
Lorem ipsum dolor (Demo)
Lorem Ipsum roin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet.