LLEGAT SOLIDARI

La teva aportació es destinarà a millorar l’eficàcia dels nostres projectes, incorporant personal especialitzat, ampliant la nostra xarxa de voluntaris, incorporant formacions per professionalitzar al nostre personal tècnic i persones voluntàries, augmentant el nostre radi d’actuació, donant suport a més nombre de persones afectades i als seus animals de companyia, així com invertint en campanyes de difusió i comunicació de la nostra entitat per a la captació de més recursos econòmics.

Si ho desitges, pots indicar a quin tipus de projecte o activitat en concret vols que destinem la teva herència o llegat, omplint el següent formulari de referència.

El nostre compromís de transparència i professionalitat garanteix la voluntat que el donant a expressat en el testament i que el procés hereditari es fa amb total diligencia i legalitat comptant que totes les parts complint totes les obligacions legals.

GESTIÓ

DEL LLEGAT SOLIDARI

• Els diners en comptes corrents, dipòsits personals, així com els imports obtinguts pels béns immobles i/o fons d’inversió i accions, un cop adjudicats, s’ingressaran a la tresoreria de la Fundació Hope & Help per destinar-los als objectius de l’entitat.
  • Els béns amb valor sentimental (fotos, records, documents…) s’oferiran gratuïtament als familiars i amics del difunt.
  • Els béns d’escàs valor econòmic i sentimental es donaran a una associació benèfica perquè en faci l’ús que consideri pertinent.

COM INCLOURE EL LLEGAT SOLIDARI

AL MEU TESTAMENT?

Aquí nombrem diferents formes d’incloure a la Fundació Hope & Help al teu testament.

• Donació d’una part dels béns: pot ser una quantitat de diners, un percentatge sobre el valor del patrimoni, un bé immoble, joies, obres d’art, accions, etc.
  • Pots anomenar a la Fundació Hope & Help cohereva del teu testament assenyalant l’import assignat.
  • Assignar com a hereva universal del teu llegat solidari a la Fundació Hope & Help.