Donacions amb Bizum al codi 01285 de la Fundació Hope & Help

Ja pots fer la teva donació mitjançant “Bizum 01285” als nostres projectes Bella Vella Ànima i Ànimes Bessones, destinats a mantenir el vincle d’amor entre les persones en situacions vulnerables i els seus animals de companyia.

Bizum és un sistema de pagament pensat per a totes les persones que funciona d’un compte bancari a un altre i que està integrat en l’app de les entitats bancàries.

Pots donar a la Fundació Hope & Help des de 0,50€ fins a 500€ per operació. Només has d’utilitzar el codi 01285  o buscar Fundación Hope & Help al directori d’ongs de Bizum.

Aquesta operació no té cost addicional, i és ràpida i fiable.

Més informació a https://bizum.es/ongs/

Amb la teva col·laboració aconseguiràs que més persones en situacions de vulnerabilitat i desavantatge social puguin gaudir de l’amor dels seus animals de companyia, i així junts, gaudir d’una vida millor.

Gràcies per formar part de la familia Hope & Help.

Si vols rebre el teu certificat fiscal de donació a la Fundació Hope & Help, si us plau, omple el següent formulari adjuntat el teu número de DNI o escriu-nos a apadrina@fundaciohopeandhelp.org.