FES UN DONATIU

Desgrava fins un 80% de la teva aportació

La teva solidaritat té recompensa

Si ets soci o realitzes un donatiu a la Fundació Hope & Help, podràs desgravar-te el 80% dels primers 150€ que aportacions. A partir d’aquesta xifra, el 35%.

A més, el moment que portis més de 3 anys ajudant-nos a transformar la vida de totes aquestes persones que ens necessiten, el desgravament fiscal en aquest últim tram augmentarà fins al 40%.

Preguntes freqüents

A què destinem el teu donatiu?

• Perquè les persones grans tinguin cobertes les necessitats bàsiques de la vida diària com son la  compra de menjar, medicaments, neteja i manteniment del seu habitatge, on si sumen els costos de veterinari i alimentació del seu animal de companyia.
  • Per donar eines i suport a aquelles persones que han patit i pateixen la violència de gènere. Necessitem que el cost de les activitats que elles necessiten no sigui cap impediment per a que puguin gaudir de nou de la vida.
  • Per a poder ajudar a la integració social de persones que pateixen de salut mental i/o de la malaltia de l’addicció. Necessitem  cobrir les despeses de les activitats que han de fer per aconseguir la seva recuperació en tots els àmbits.
  • Per fer front als costos que té la Fundació Hope&Help i poder arribar cada dia a més gent que ho necessita. El cost fixe d’estructura de personal, local, espais per a fer les intervencions, transport, materials varis per a les persones voluntàries i perquè cada dia, a causa de la crisi esdevinguda per la Covid 19, les persones amb necessitats bàsiques van en augment i tenim que ajudar, no podem mirar al costat. Les eines i els recursos de les administracions no son suficients i cada cop son més necessàries les entitats del tercer sector que gràcies a les donacions d’empreses i de particulars poden assolir la majoria dels seus objectius.

Puc desgravar el meu donatiu en la declaració de la renda?

Així és. Si has col·laborat amb la Fundació Hope & Help fent-te soci o realitzant un donatiu, pots desgravar-te l’import de la teva aportació de la declaració de la renda. Siguis persona física o jurídica, la teva solidaritat té premi!

L’1 de gener de 2020 es va modificar l’article 19 de la Llei 49/2002, incloent un increment en els percentatges de la deducció per donatius a entitats beneficiàries del mecenatge per a les persones físiques residents a Espanya (i.e.: contribuents de l’IRPF).

Deducció fiscal per a persones físiques

• Primers 150€ donats = 80%
  • Resta de donació superior a 150€ = 35%
  • Resta de donació superior a 150€ quan donis durant 3 o més anys consecutius* = 40%

Deducció fiscal per a persones jurídiques

• Donacions en general = 35%
  • Donacions durant 3 o més anys consecutius* = 40%
* Per import igual o superior, en cadascun d’ells, a l’exercici anterior.

Què haig de fer per a desgravar la meva donació?

Quan omplis el formulari per a fer-te soci o realitzar un donatiu recorda seleccionar “sí” en la casella “Vols rebre el teu certificat de donació per a poder desgravar-te la teva aportació en la declaració de la renda?”, i introdueix les teves dades fiscals.

A partir del mes de febrer, des de la Fundació Hope & Help t’enviarem per correu el teu certificat de donació sempre que hagis facilitat les teves dades completes anteriorment.

Preguntes freqüents

Què significa ser soci/a de Fundació Hope & Help?

El contingut a alternar va aquí. Premeu el botó editar per canviar aquest text.

A què destinem el teu donatiu?

El contingut a alternar va aquí. Premeu el botó editar per canviar aquest text.

Puc desgravar el meu donatiu en la declaració de la renda?

A partir de l’1 de Gener de 2020 en virtut de la Disposició final segona d’aquest Real-Decret llei es modifica l’article 19 de la Llei 49/2002, incloent un increment en els percentatges de la deducció per donatius a entitats beneficiàries del mecenatge per a les persones físiques residents a Espanya (i.e.: contribuents de l’IRPF).

Persones físiques

• Primers 150€ donats = 80%
  • Resta de donació superior a 150€ = 35%

Persones jurídiques

• Donacions en general = 35%
  • Donacions durant 3 o més anys consecutius* = 40%
* Per import igual o superior, en cadascun d’ells, a l’exercici anterior.

Què haig de fer per a desgravar la meva donació?

El contingut a alternar va aquí. Premeu el botó editar per canviar aquest text.

Tot ho que hem aconseguit gràcies a tu

Persones ateses
Persones voluntaries