COL·LABORA COM EMPRESA

COL·LABORA

COM EMPRESA

La solidaritat no té límits, per això hem deixat anar la imaginació creant noves formes de col·laboració perquè tot tipus d’empreses i entitats puguin ajudar a desenvolupar els nostres projectes.

SOLIDÀRIA

Donació econòmica i/o en material per a poder seguir endavant amb els nostres projectes Bella Vella Ànima i Ànimes Bessones (Salut Mental i Addiccions – Violència de gènere).

• Creant accions de “Teambuilding” entre els treballadors.
  • Incloent una guardiola a la oficina o botigues de la marca a favor de la Fundació.
  • Distribuint fulletons informatius de la nostra fundació i la seva fita, per arribar a millorar la vida de moltes persones.
  • Creant un repte i formar part, amb la teva marca, de la nostra agenda d’esdeveniments solidaris publicada a la web.
  • Patrocinant la Fundació Hope & Help als esdeveniments solidaris que organitzem, com Fires Solidaries, Mercats Solidaris o festivitats locals com Sant Jordi.
  • Aportació periòdica fen-te soci de la nostra Fundació.
  • Aportació única anual en concepte de donació.  (250€ – 500€ – 1.000€ – 5.000€…).
  • Aportació d’un % sobre els beneficis de facturació de l’empresa.
  • Aportació d’una quantitat fixe sobre els beneficis de la facturació de l’empresa.
  • Aportació de material com : Epi’s, material d’oficina, material de publicitat, material de consum bàsic per als usuaris etc.

COL·LABORADORA

Per arribar a més gent que ens necessita és indispensable crear sinergies amb entitats afins a als nostres valors, per generar acords que es complementin en diferents àrees d’actuació, doncs entre tots, sumem forces.

ADHERIDA

Les entitats adherides són aquelles que sota amb la nostra “missió”, ens ajuden a ampliar el radi físic d’actuació, oferint els nostres serveis a persones i animals d’altres poblacions que necessiten el nostre suport. Això aporta un creixement sostenible a la nostra entitat.