Suma’t al voluntariat de la Fundació Hope & Help!

Foto Cartela Busquem Voluntaris per la Fundació
#busquemvoluntaries

Busquem persones motivades i compromeses per a cobrir places d’activitat solidària i acompanyament a col·lectius vulnerables en diferents províncies del Barcelonès: Hospitalet, Terrassa , Mataró i Maresme, Esplugues, Cornellà, Santa Coloma etc.

Comparteix el teu temps lliure amb persones involucrades com tu. T’oferim formacions gratuïtes, i un espai de debat i intercanvi d’experiències i aprenentatge continuat.

Perfils que busquem per als nostres projectes:

Persones majors de 18 anys (menors amb autorització d’un tutor). Respectuoses i sensibles cap a les persones grans. Experiència en la cura de persones i alhora en el maneig d’animals. Amb facilitat de comunicació, dinàmiques i extravertides. Compromeses amb l’activitat. Compromeses amb l’activitat. .

Capaços d’analitzar i resoldre problemes, Iniciativa i autonomia, amb capacitat d’aprenentatge, organització i planificació. Dots de comunicació interpersonal, treball en equip, diplomàcia i “saber estar”.

Tasques associades als nostres projectes:

Projecte “Ànimes Bessones”

Busquem persones interessades a interactuar amb persones procedents de centres de salut mental i/o diversitat funcional i de rehabilitacions per addicció,i que vulguin augmentar la seva experiència en el tracte i acompanyament d’aquestes persones Persones que estiguin estudiant o treballant en l’àrea d’educació social, psicologia, psiquiatria, educació i treball social. . Que tinguin empatia amb les persones majors i que siguin també amants dels animals. Amb tracte amable i educades Persones implicades i responsables. Que vulguin dedicar el seu temps lliure a ajudar tant a les persones, (persona en risc d’exclusió social i persona major), com als animals.

Projecte “Bella Vella Ànima”

Desplaçar-se al domicili de la persona usuària que s’atén. L’objectiu és millorar la seva qualitat de vida, oferint suport moral, companyia, conversa. Detectar possibles necessitats diàries, treure al gos a passejar i assegurar que la convivència entre tots dos és la correcta i beneficiosa, a través de la cura mútua.

Vols fer voluntariat?. Apunta’t!

Contacta mitjançant:

Agraïm a la nostra xarxa de voluntaris el suport i feina diaris!