Ànimes Bessones – L’adopció de Nazan

La familia adoptiva de Nazan
#AnimesBessonesNazan

Aquesta setmana us expliquem una bonica historia de cors trencats.

Nazan i la seva família adoptiva tenen el seu merescut premi: gaudir dels preciosos moments que brinda el vincle persona-animal i poder donar-se tot l’amor del món.

Nazan no ho va passar bé abans de trobar a la seva família d’acollida. Tampoc la seva propietària que, per motius personals, no podia continuar al seu càrrec. Es dur passar per situacions límit sol i acceptar la pèrdua d’un ésser estimat per no poder cuidar-lo. Per fortuna per a tots, des de la Fundació Hope & Help vam tenir la sort de poder ajudar-la, trobant una casa d’acolliment temporal per al seu gos Nazan.

Situacions extremes fan que, sovint, es desatenguin les cures bàsiques a persones i animals i Nazan va pagar aquest preu arribant a la fundació en pèssimes condicions, descuidat i desatès, però res que un bon equip de veterinaris, no pogués solucionar. L’estreta col·laboració que tenim amb la clínica @AlphaVet de les Corts, permet que fem actuacions ràpides i efectives en casos de deixadesa extrema.

El bonic de Nazan es va recuperar, però per desgràcia, la seva propietària va haver de renunciar a ell per falta d’autonomia pròpia i cures. Aquesta situació de ruptura obligada suposa un mal glop per a la persona i el seu animal, que han de separar-se definitivament després de tota una vida junts.

Gràcies a la famílies voluntàries que ens donen suport , la ruptura es fa més lleugera.

Agraïm que la mateixa casa d’acolliment que l’ha cuidat com un Rei tot el temps que va estar malalta la seva propietària, ha decidit adoptar-lo i donar-li el seu cognom. Quina alegria per a tots!.

Quina sort ha tingut Nazan, perquè la seva nova família és simplement meravellosa. Ara la seva anterior propietària pot refer la seva vida sense la preocupació de no poder donar-li les atencions que el seu company mereix.

Ara Nazan també està feliç, com mostren les fotografies, amb la seva nova família que li vol, cuida i mima.la adopció de Nazan ha estat una cura per a dos cors trencats.

Desitgem una bona recuperació per a la seva anterior propietària i felicitem a Nazan i a la seva família adoptiva, per aquesta nova vida junts!.

La solidaritat mou muntanyes

Suma’t a la nostra xarxa de voluntariat i ajuda a persones i animals en situacions de vulnerabilitat extrema.

Vols fer voluntariat?. Apunta’t!

Contacta mitjançant:

Agraïm a la nostra xarxa de voluntaris el suport i feina diaris!