Nova Activitat per a la Xarxa de Voluntariat

Fundació Hope & Help post de la nova activitat un cafè amb Ludmila per a la xarxa de voluntaris

Un cafè amb Ludmila 🙋🏼‍♀️

🤗 A partir d’aquest mes d’abril posem en marxa una nova activitat dirigida a la nostra xarxa de voluntariat, a la qual hem anomenat “Un cafè amb Ludmila”.

Els objectius d’aquestes petites trobades és trencar el gel, generar major sentiment de comunitat i pertinença a la nostra xarxa solidària, enfortir el treball d’equip, generar més unió en el grup i fer sentir a cada integrant com a peça fonamental de l’equip de treball.

La nostra finalitat és crear espais on totes les persones puguem participar amb la nostra opinió, compartir les experiències i inquietuds; a més de posar a la disposició de cadascun de nosaltres les eines adequades per a poder actuar amb seguretat i confiança.

Volem que sigui un lloc d’aprenentatge i suport, però de caràcter lúdic i espontani, lliure de prejudicis i judicis. Un espai agradable i distès on poder interactuar amb el grup, i en el qual exposar dubtes i/o compartir experiències i vivències pròpies, positives i negatives.

Tertúlies amb Ludmila

La trobada serà moderada per Ludmila Katamay, responsable de l’Àrea de Voluntariat de la fundació i a la qual tots coneixeu, que ens acompanyarà en aquesta experiència per a poder detectar necessitats del grup i plantejar noves propostes en les formes d’actuació perquè l’activitat solidària que realitzeu us aporti, a més de la satisfacció pròpia que aporten els actes altruistes, un aprenentatge que aplicar tant al vostre desenvolupament personal, com al professional.

Un “Cafè amb Ludmila” és un espai de tertúlia obert i fluid on es tractaran temes comuns de les actuacions individuals amb l’objectiu que cadascun de vosaltres se senti part del grup, i que tots ens puguem conèixer millor. Abordarem els temes segons vagin sorgint, marcats per la necessitat del grup o per l’interès específic i concret del moment.

En les sessions “Un cafè amb Ludmila” s’abordaran diversos temes relacionats amb l’activitat solidària que realitzeu per a ajudar a les persones usuàries i als seus animals de companyia. Es revisaran alguns protocols i es posaran a debat temes d’interès comú relacionats amb la nostra activitat. S’acceptaran suggeriments, idees i aportacions que millorin i optimitzin l’activitat del grup, dotant de valor a la vostra dedicació i temps. Volem que sigui un espai creatiu i participatiu. Un espai per a tots. El vostre espai.

El format tertúlia “Un cafè amb Ludmila” ens permetrà crear un entorn més favorable per a la comunicació de l’equip. Volem proporcionar un format de trobada espontània i còmoda, que s’adapti al grup en actiu i a cada moment-moment.

1a trobada, dissabte 10 d’abril!

Sense arribar a sonar pretensiós, ens encantaria que entre totes les persones integrants puguem crear una zona de diàleg per a:

• L’autoconeixement i creixement personal.
  • El coneixement i creixement grupal.
  • Potenciar aptituds personals a través del grup.
  • Desenvolupar capacitats personals i grupals.
  • Participar en el creixement del teixit social sòlid de la nostra ciutat.
  • Compartir eines de gestió i millora.
  • Motivació i coneixement del grup.

Però sobretot, l’objectiu d’aquestes petites trobades és que us conegueu millor i que, entre totes les persones voluntàries formem un equip alegre i compromès amb el nostre entorn.

Actualment, per a complir les mesures anticovid, les reunions o trobades es realitzaran en línia i tindran una capacitat màxima de 15 persones i un temps de durada de 45-60 minuts, però insistim, donat el caràcter distès i informal, el temps el marcarà la interacció i caràcter del grup en si, i les ganes de xerrada 😉

La primera sessió serà el dia 10 d’abril a les 10.30 del matí, via en línia. Qui vulgui apuntar-se, pot escriure a Gina Cucala via “WhatsApp” per privat.

… i recorda tenir ben preparat amb amor el teu cafè del matí!

🔎 Suma’t a #voluntarihopeanhelp

Col·labora amb la fundació i forma part d’un equip de persones extraordinàries, que com tu, volen ajudar a persones i animals en situacions vulnerables. Suma’t al programa Ànimes Bessones o Bella Vella Ànima. Tindràs accés a formacions relacionades amb la nostra activitat, com són Educació Canina, Sessions de Motivació personal, Taules de diàleg i posades en comú, etc. Consulta la pàgina web, apartat voluntaris.

Fes-te voluntari/ària:

📑 https://fundaciohopeandhelp.org/voluntaris/

📬 voluntariat@fundaciohopeandhelp.com

📞 665 049 897 | 931 205 549

🙏 Agraïm a la nostra xarxa de voluntaris el suport i entrega diàries!💟