Nous fitxatges al “Team Social”

Subvenció per al programa de garantia juvenil fundació Hope & Help

Estem d’enhorabona! Incorporem al Departament Social a dos persones graduades en Treball Social i Psicologia.

L’Albert, és graduat en Psicologia, i la Laura, graduada en Treball Social, i estaran amb nosaltres durant 6 mesos, gràcies a la subvenció atorgada pel fons de garantia juvenil del SOC.

Aquesta convocatòria pública del SOC té l’objectiu d’incentivar la contractació laboral en règim de pràctiques, per a joves amb formació, facilitant la incorporació a entitats del tercer sector i dotant als joves de competències derivades de la pràctica laboral.

És una iniciativa pública que promociona i impulsa les contractacions de personal pels ajuntaments, pels consells comarcals i per les entitats sense ànim de lucre constituïdes legalment i amb establiment operatiu a Catalunya, i ajuda als joves futurs professionals a adquirir experiència en el seu àmbit per enriquir el seu currículum i poder incorporar-se al mercat laboral de forma estable i amb garanties de continuïtat.

Els requeriments de la contractació són els estipulats per les bases reguladores d’ús públic del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya SOC-JNEP, i el SOC subvenciona els contractes de treball en pràctiques durant un període de 6 mesos a jornada completa.

Els requeriments principals per accedir a les places de pràctiques professionals són:

• Ser beneficiàries del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
  • Estar inscrites com a demandants d’ocupació al SOC.
  • Acreditar la possessió d’un títol que els habilitin per a l’exercici professional.
  • Complir els requisits del contracte de treball en pràctiques.

Aquest programa està cofinançat per la Iniciativa d’Ocupació Juvenil i el Fons Social Europeu.

Ja som una entitat beneficiària del Programa Joves en Pràctiques JENP’21

Aquesta subvenció que ens han atorgat gràcies al creixement de la nostra entitat i a l’innovador programa “Ànimes Bessones”, ens permetrà millorar la qualitat del nostre servei a usuàries i donar suport a més persones adultes i jovent en situació de vulnerabilitat social.

Us presentem el nous fixatges de l’equip Hope & Help! #TeamSocialHelp

Laura Ruiz – UB Grau en Treball Social.

Albert Castells – UB Grau en Psicologia.