Go to the GiM!

Fundació Hope & Help nova activitat per la xarxa de voluntariat, go to the GiM

Nova activitat per a la “Xarxa de Voluntariat”

Us presentem “go to the GiM” un nou espai lúdic d’integració, inclusiu i autosostingut, exclusiu per a la nostra xarxa de voluntariat.

Amb “go to the GiM” creem entre totes una àrea d’aprenentatge emocional i creixement personal, a través de la comunicació no verbal i la relació visual i física, compartint el mateix espai.

En què consisteix l’activitat GiM?

L’objectiu és el coneixement grupal i individual a través de la socialització, millorant els nostres llaços d’unió a la comunitat de la Fundació Hope & Help i com a part d’ella.

Mitjançant l’expressió artística, el joc i les dinàmiques teatrals potenciarem valors grupals i individuals importants per al nostre desenvolupament com a individu i comunitat: l’acceptació, escolta activa, treball en equip, creativitat, empatia, respecte, assertivitat, pertinença al grup… són valors molt importants per al nostre desenvolupament. En resum, aprendre a obrir la nostra ment i canviar estructures per a facilitar l’adaptació a cada moment i situació, aportant aptituds individuals a l’equip.

Mapa de valors individuals i grupals de l'activitat GiM
Mapa de valors GiM

Fora pors, go to the GiM!

No has de preocupar-te si mai has fet cap activitat relacionada amb el teatre o artística, no és necessari tenir cap mena d’experiència en aquesta àrea. Només recorda com jugaves al pati de l’escola amb els teus amics i amigues, respira i gaudeix del moment compartint amb la resta de companys i companyes.

L’objectiu és l’aprenentatge de “passar-lo bé”.

Coneixem la labor tan important i fonamental que totes vosaltres feu per la Fundació Hope & Help. Encara que sabem que gaudiu duent-la a terme, també valorem l’esforç i sacrifici d’invertir el vostre temps a millorar la vida de persones i animals.

Sense tu no és el mateix!

Tu formes part de la nostra entitat, ets únic i una peça fonamental en la construcció del puzzle. Per aquest motiu posem a la teva disposició espais de coneixement dinamitzats per activitats centrades en millorar la teva experiència i facilitar la teva activitat solidària individual i grupal.

Què necessito?

• Formar part del voluntariat de la fundació.
  • Tenir moltes ganes de jugar i compartir.
  • Roba còmoda o d’esport.
  • Mitjons, si tenen antilliscant millor.
  • Paper en blanc i alguna cosa per a escriure.

Calendari de Jornades

Durant tot el mes de Maig, GiM obrirà amb 2 sessions setmanals amb els següents horaris de participació:

dissabtes al matí de les 11h a les 13h

dimecres a la tarda de les 19h a les 21h

El lloc de trobada serà a la sala assistida de la Fundació Hope & Help en la c/Maria Barrientos, 23.

Heu de confirmar la vostra assistència amb una setmana d’antelació via telegram o whatsapp de la fundació, a Gina Cucala.

Calendari d'activitat GiM gratuïta mes de maig
Calendari Activitat “Go to the GiM!

(*) Per protocol Covid, l’aforament per sessió és limitat a màxim 12 persones (mínim 6 pax), per aquest motiu t’animem que t’apuntis al més aviat possible i reservis el teu lloc.