Confinamient i Solidaritat

Collage de voluntaris passejant als gossos dels usuaris de la Fundació Hope & Help
Fotos de las persones voluntaries passejadores

Aquest està sent un any molt difícil per tots La Fundació Hope & Help ha estat al peu de canó com a apoyo suport a les Quarantenes de l’Ajuntament de Barcelona,ajudant amb elspassejos de gossos de persones confinades a casa seva. Des que es va declarar l’estat d’emergència i que es van posar en marxa tots els recursos per tal de donar suport a les diferents necessitats, la nostra fundació ha rebut 74 avisos de persones confinades que necessitaven ajuda per treure el seu gos.. No hem pogut atendre a tots per diferents temes de logística però sí a la gran majoria.   I seguim en peu ja que la situació segueix essent complexa i amb nous casos de persones confinades. No obstant, la solidaritat de persones veïnes que s’han ofert a ajudar també ha estat clau per poder donar suport a tanta demanda.

Un cop més la solidaritat entre tots demostra que la unió fa la força i que ens en sortirem!

Suma’t a #voluntarihopeanhelp

Contacta mitjançant:

Agraïm a la nostra xarxa de voluntaris el suport i entrega diaries!