Fes-te Soci de Hope & Help.

Èxits de la Fundació Hope & Help 2020

JUNTS PODEM CANVIAR MOLTES VIDES.

La nostra fundació té com a principal objectiu protegir el vincle “persona – animal”. La nostra xarxa de voluntaris (+de 300) està constantment activa i en alerta, per a detectar qualsevol imprevist o problema que pugui dificultar o complicar la vida de les nostres persones usuàries i els seus peluts.

Col.labora! Fes-te soci o donant.

Per a oferir un servei qualificat a la comunitat, la nostra xarxa de persones voluntàries compta amb un equip tècnic especialitzat i professional que els dóna suport i assistència en qualsevol situació complicada que pugui sorgir perquè les persones a les quals assistim, per les seves circumstàncies de vida, solen necessitar especial atenció i cura. Igual que els seus animals de companyia, que s’emmalalteixen, se senten malament o passen per situacions que afecten, sovint, en el seu caràcter i socialització amb la resta de la societat.

Els treballs d’integració social i les lliçons de comportament sobre els nostres animals de companyia corresponen a la nostra educadora canina, que diàriament, està connectada amb la xarxa solidària per a solucionar els seus dubtes i assistir les seves consultes “in situ”. A més, els voluntaris compten amb un grup de comunicació intern on poder exposar els casos i secundar-se entre companys, perquè les situacions per les quals passen i les preocupacions solen ser molt similars.

Comptem també, en l’equip tècnic, amb una psicòloga voluntària que ofereix suport emocional i psíquic dirigit. Per al suport a les persones usuàries, l’educadora social i la treballadora social tracen el full de ruta, estudiant cada cas individualment, analitzant les condicions de vida de cada persona usuària, detectant les seves necessitats per a la millora de la seva vida i benestar i creant una relació estreta de confiança per a oferir-los els recursos necessaris i millorar la seva condició humana i social.

Un equip tècnic qualificat i versàtil.

La nostra entitat, per la seva missió natural, requereix un equip qualificat i versàtil, adaptable a la situació de cada persona i el seu animal de companyia a cada moment. Es necessiten realitzar formacions constants i estar al dia de tot el que passa en l’àmbit públic de serveis a col·lectius en situacions de vulnerabilitat.

Per a poder dur a terme tot això, l’entitat necessita comptar amb un flux d’ingressos econòmics constants i és per això que demanem la col·laboració de persones i entitats que puguin dedicar-nos una part dels seus recursos econòmics, com a donació o com a soci de la fundació.

Gràcies als nostres partners i col.laboradors hem tancat l’any 2020 amb una xarxa de 350 voluntaris, 230 persones assistides, 36 acollides temporals i 50 assistències domiciliaries.

La teva solidaritat ens ajudarà a cuidar a persones i animals en situació d’exclusió social.

Fes-te soci de la fundació, 👉 https://fundaciohopeandhelp.org/collabora/socis/

Fes un donatiu com particular o empresa, 👉 https://fundaciohopeandhelp.org/collabora/donatius/

o si ho prefereixes, fes-te teamer per només 1€ al mes, tenim 3 projectes en marxa!

Gràcies!