Acord de col.laboració “Projecte Home Catalunya”

Acord Coi,laboració Projecte Home Catalunya signat 23 desembre 2021

“Projecte Home Catalunya” i “Ànimes Bessones”

Hem començat l’any tancant un acord de col·laboració molt important per a la nostra fundació, que segur donarà molta visibilitat i cobertura a les accions que fem per al projecte “Ànimes Bessones”.

Aquest acord es tanca amb l’objectiu d’arribar a més persones necessitades que es troben en situacions de vulnerabilitat i als seus companys peluts, per dotar-los de benestar i ajudar-los a integrarse, de forma natural i orgànica en la societat, mitjançant el treball d’acompanyament, la millora de l’autoestima personal i també l’empoderament i dotació de visibilitat a un col·lectiu moltes vegades oblidat.

El Servei d’Acompanyament a la Vida Autònoma (SAVA) de Projecte Home Catalunya pretén promoure l’autorealització personal i la inserció social i laboral dels seus usuaris en la fase final de participació dels seus programes terapèutics.

El Projecte “Ànimes Bessones” de Fundació Hope & Help té com a finalitat la reinserció social de persones amb problemes de malaltia mental i/o addiccions, mitjançant el Voluntariat de passeigs dels animals de les nostres persones usuàries.

Projecte Home Catalunya i Fundació Hope & Help unim forces i el passat 23 de Desembre varem signar un conveni de col·laboració, per tal d’afavorir l’acompanyament a la reinserció en societat d’aquestes persones amb problemàtiques d’addiccions, mitjançant tasques de Voluntariat Inclusiu.

Si vols conèixer més sobre el projecte “Ànimes Bessones” fes un click al nostre site, on t’expliquem les diferents formes de col·laboració amb la nostra entitat.