Suma’t al voluntariat de la Fundació Hope & Help!

Fundació Hope & Help suma't a la nostra xarxa de voluntàries

Places de voluntariat a Barcelona i rodalies.

Busquem persones motivades i compromeses per a cobrir places de voluntariat a Barcelona i a diferents províncies del Barcelonès, realitzant acompanyament a col·lectius vulnerables, visites domiciliàries a persones grans i passejos i cura dels seus animals de companyia.

Comparteix el teu temps lliure amb persones de totes les edats afins a tu. A la fundació t’oferim formacions gratuïtes i un espai de debat i d’intercanvi d’experiències amb aprenentatge continuat i suport d’un equip tècnic cualificat.

Voluntariat a Hope & Help

Perfils per als nostres projectes:

Persones majors de 18 anys o menors amb autorització d’un tutor. Respectuoses i sensibles cap a les persones grans, que tinguin experiència en la cura de persones en risc d’exclusió social i alhora en el maneig d’animals. De caràcter dinàmic i extrovertit, amb facilitat de comunicació i compromeses amb la millora del benestar dels altres, per cobrir places de voluntariat a Barcelona i rodalies.

Necessitem incorporar al nostre equip de voluntariat, persones com tu! capaces d’analitzar i resoldre problemes, amb iniciativa, autonomia i capacitat d’aprenentatge, organització i planificació. Amb dots de comunicació interpersonal, ganes de treball en equip, diplomàcia i “saber estar”.

Tasques associades als nostres projectes:

Projecte “Ànimes Bessones

L’objectiu és l’acompanyament i suport a les persones “voluntàries inclusives” usuàries del programa Ànimes Bessones, d’inclusió social.

Busquem persones interessades en donar suport a persones en risc d’exclusió procedents de centres de salut mental i/o diversitat funcional, en estat de rehabilitació per addició o víctimes de violència de gènere. Voluntàries de suport que vulguin professionalitzar la seva experiència en el tracte i acompanyament de persones en risc d’exclusió social.

Ideal per a persones que tinguin relació amb les àrees de treball o educació social, psicologia, psiquiatria o humanitats. Que tinguin respecte per les persones grans i alhora siguin amants dels animals. De tracte amable i empatia, necessitem persones implicades i responsables que vulguin dedicar el seu temps lliure a ajudar tant a les persones (persona en risc d’exclusió social i persona gran), com als seus animals de companyia.

Projecte “Bella Vella Ànima

L’objectiu és cuidar el vincle persona-animal, millorant la qualitat de vida de les persones grans que pateixen solitud no desitjada i dels seus animals de companyia.

Busquem persones que vulguin oferir suport moral, companyia i conversa a les usuàries del programa Bella Vella Ànima.

Les tasques a realitzar són: visites a domicili de la persona gran, detecció de possibles necessitats diàries (alimentació i higiene), passejos i cures al seu animal de companyia (portar-lo a visites veterinàries i/o perruqueria)… És important assegurar que la convivència entre tots dos és la correcta i beneficiosa, mitjançant la cura mútua. En definitiva, cuidar del vincle persona-animal per a garantir el benestar d’ambdós i un envelliment digne.

Activa’t! Apunta’t a Hope & Help.

Contacta’ns mitjançant:

A demés, també pots col·laborar fent una petita aportació cada mes mitjançant la plataforma Teaming. Només per 1€ al mes! 👍

Agraïm a la nostra xarxa de voluntaris el suport i feina diaris, les ganes i l’alegria amb que cuideu les persones usuàries i els seus animals.

L’equip de la Fundació Hope & Help