Carta de Diana, usuària d’Ànimes Bessones

Publicació de la carta de Diana, usuària invident del programa d’Ànimes Bessones, que agraeix a la Fundació la seva tasca.

Sens dubte, un dels majors i millors regals que rebem en la fundació durant tot l’any, són els incomptables agraïments que rebem cada dia de tota la nostra comunitat de persones usuàries. Persones que agraeixen la tasca dels nostres voluntaris i equip tècnic de treball, els que cada dia, sigui festiu o no, nevi, plogui, troni o socarri el sol, estan disponibles i dedicats al servei de les persones i els seus animals de companyia que no ho tenen fàcil.  Aquestes persones i els seus peluts que formen la gran família que som a la fundació Hope & Help.

Per a tancar i celebrar aquest període de festivitat, però també de necessària reflexió, publiquem la carta de Diana, una persona invident que va acudir a la fundació per a regalar-li al seu gos pigall una millor vida participant al programa “Ànimes Bessones”. Ara, Mapple, a més de treballar i cuidar de Diana, també desfoga la seva energia i es diverteix amb la nostra xarxa de voluntaris passejadors, que el fan jugar, córrer i relacionar-se amb d’altres gossos. Gràcies Diana per compartir la teva bondat, la reciprocitat és la resposta natural a la solidaritat.

Aquí us deixem les boniques paraules de Diana, que ens han fet tan feliços!…

Carta de Diana i Mappel, el seu gos pigall

Hola a tots i a totes.  Sóc Diana Iglesias, cuidadora i companya de Mapple, el meu gos pigall.

En primer lloc, volia donar les gràcies a tot el personal de la Fundació Hope & Help. La vostra tasca és molt important per a la societat, perquè esteu ajudant a una part de la població, amb necessitats bàsiques sense cobrir, que és i se sent molt vulnerable i sola. Sense el vostre treball, moltes persones en situacions delicades i/o complicades, haurien de desfer-se de les seves tan estimades mascotes i perdre un company de vida, un acompanyant, un amic… un membre de la seva família, a vegades l’únic que tenen.

A nosaltres, les persones cegues, ens esteu prestant un servei d’un valor incalculable, perquè els esteu donant vida i salut als nostres gossos guìes i a nosaltres ens esteu fent la vida una mica més fàcil.  No tinc paraules per a agrair-vos per tan bella i enaltidora tasca, que ajuda a continuar construint una societat més digna i prospera.

No obstant això, encara que la situació és molt complicada i els temps són molt difícils, volia desitjar-vos que vosaltres i les vostres famílies tingueu unes bones festes i que ho passeu tan bé com sigui possible.  Que l’any que acaba acabi en pau i bé, però que el que comença, sigui millor per a tots.

Feliç nadal, feliç any nou i de nou mil gràcies. Cuideu-vos molt!