Wanted Family! Es busca familia per l’Squitx

Busquem una familia d'adopció per a Squitx

El cas de Soledad i el seu gos Squitx ens arriba al cor.

Soledad és una persona gran que, durant llarg període de temps, ha estat ingressada per malaltia i mentrestant Squitx, el seu pelut, ha viscut en una casa d’acolliment voluntari amb totes les manyagues i cures garantides.

Soledad ha tornat a casa, i esperava amb alegria i ànsia el seu retrobament amb Squitx, però la seva família li va aconsellar que no el tingués més amb ella a causa dels seus problemes de salut i a la dificultat de poder-li oferir les cures diàries i treure’l a passejar.

Davant la notícia, a Soledad se li va trencar el cor i va entristir molt. Ella només desitjava estar amb el seu company fidel i compartir amb ell el seu dia a dia, la seva vida com fins ara.

Raquel, una amiga i veïna de Soledad ens va demanar ajuda. Ella podia cuidar d’Squitx uns dies, però no podia ocupar-se dels passejos ni l’atenció diària.

Des de la Fundació Hope & Help se li va proposar a la família de Soledad que el nostre equip de persones voluntàries podien treure a Squitx cada dia a passejar, portar-lo al veterinari o a la perruqueria canina quan fos necessari. Amb aquesta ajuda, aconseguim mantenir el vincle entre Soledad i Squitx, perquè els dos puguin continuar gaudint de la companyia i amor mutu i de la seva vida compartida.

Però actualment, la situació de Soledad ha canviat, i davant la decisió de ser ingressada en una residència, el seu gosset i company Squitx, necessita una nova llar.

Des d’aquí fem una crida especial i urgent per a facilitar l’adopció de Squitx i evitar que sigui portat a una gossera.

Squitx és un gos molt bo i afectuós. Té deu anys, és educat i no té problemes de relació amb altres gossos ni amb persones. És molt simpàtic i sociable, fruit de les cures que sempre li va donar la Soledad. És un caní molt volgut i estimat entre les nostres persones voluntàries. Està esterilitzat i té bona salut.

Si us plau, ajuda’ns a compartir aquest cas d’adopció perquè Squitx continuï somrient feliç i no tiri tant de menys a la seva estimada Soledad.

Donem gràcies a tots els que heu allargat el temps compartit entre Soledad i Squitx, i heu ajudat a mantenir un vincle d’amor i companyia. Ara, si trobem una nova família per a Squitx, Soledad viurà més tranquil·la sabent que el seu gosset està en bones mans, envoltat de l’amor i de l’afecte que ella li va donar en el seu moment.

Coneixes una nova família per a l’Squitx? Escriu-nos a info@fundaciohopeandhelp.org o telefona’ns al 93 120 55 49.

Si vols col·laborar amb la nostra fundació en algun dels nostres projectes, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de la nostra pàgina web, on trobaràs tota la informació necessària: https://fundaciohopeandhelp.org/collabora/

Et garantim que la nostra xarxa de voluntaris és una gran família, on es comparteixen experiències i inquietuds similars, coneixements i valors que fan créixer el teixit social solidari tan necessari en l’actualitat. Apunta’t!