Busquem familia adoptiva per Twist

“Wanted Good Family” para Twist

⭐¡Quines fotos més boniques! Molts de vosaltres ja els coneixeu 💕 Ella és la bella Marina, usuària de la nostra fundació, i el petit pelut és Twist, el seu adorable “pinscher miniatura” i company de vida.💕

Marina és una persona encantadora, és l’àvia adoptiva de molts de vosaltres, voluntaris de la fundació, i tota la família Hope & Help li hem agafat un afecte especial. I què dir del petit Twist, simpàtic, encantador i tot un personatge… li encanten els cafès 😜😚

Marina i Twist porten amb nosaltres gairebé dos anys, van arribar a la fundació quan Marina tenia 97 primaveres, i havia sofert un dels cops més durs que et pot donar la vida com a mare, la pèrdua del seu fill. A aquest drama se li va sumar la responsabilitat de cuidar cada dia a Twist. A la seva avançada edat, no era una situació fàcil per a ella, així que la fundació va posar a la seva disposició la fantàstica xarxa de persones voluntàries que els han cuidat tot aquest temps i ara formen part de la seva família.

Twist ha gaudit de tot l’amor maternal de Marina i de les atencions, passejos i afectes de les persones voluntàries de la fundació, però l’avançada edat de Marina no permet que pugui tenir a Twist més temps amb ella. A causa de la seva delicada salut, ja no pot atendre’l com voldria. La seva falta de mobilitat i agilitat, en caminar i ajupir-se a recollir el que Twist fa per casa, posar-li el seu menjar i fins i tot, mantenir-ho en la seva faldilla quan el pelut hi puja, dificulta la convivència diària de tots dos.

Després de valorar la situació entre Marina, la seva família i la fundació, hem pres la dura, però encertada decisió, de buscar per a Twist una família adoptiva que li doni tot l’amor que es mereix, i així també proporcionar-li la tranquil·litat a Marina que el seu company juganer estarà ben cuidat. Marina ens ha deixat molt clar que vol moltíssim a Twist, llegat del seu difunt fill, que vol el millor per a ell, i desitja proporcionar-li una segona oportunitat buscant-li una família adoptiva.

Marina sap de bon grat, que el temps atenua el dolor de les pèrdues, i que ella necessita més seguretat també i evitar noves caigudes que poden acabar en una tragèdia. Però necessita saber que el seu mini pinscher estarà bé.

Per Marina i per Twist, per ells dos ho farem tan bé com sigui possible. Twist tindrà una nova família, i Marina continuarà gaudint de les nostres atencions, i cures. No la deixarem sola.

Gràcies a totes les persones que feu possible que aquest vincle d’amor no es trenqui, millorant el benestar de les persones i els seus animals de companyia… Moltes gràcies! Feu una tasca que és terapèutica!.

Si vols conèixer més sobre el projecte“Bella Vella Ànima”fes un click al nostre site, on t’expliquem les diferents formes de col·laboració amb la nostra entitat. https://fundaciohopeandhelp.org/collabora/